Sverige

 

Ljuva hemland!


Denna helg bestämade jag, Elin och hennes pojkvän oss för att hyra en bil och dra till Sverige över helgen. Just nu är jag å besök hemma hos min syster och hennes familj. Men dagen slösade jag bort med att åka till det fantastiska Ullared.

När klockan ringde klockan halv fem i morse, så undrade jag, vad f*n jag håller på med. Gå upp mitt i natten, en ledig dag för att åka till Ullared. Humöret skiftades ganska snabbt och jag såg fram emot att köpa vad och hur mycket jag vill. Allt är ju så billigt där nere. När vi kom fram ändrades dock humöret lika snabbt igen. Kö så långt ögat kunde se, för att komma in i köpcentret. Helt Galet!! Dessutom var det svinkalt. I en hel timme stod vi frysande och väntade på att få komma in. Väl inne i butiken var det näst intill omöjligt att ta sig fram. Kundvagnar, barn och galna människor överallt. Jaa, inte så lyckat att dra ner till Ullared en lördag före jul. Mycket fint fick jag dock med mig dessutom hade jag underbart sällskap!!


I går hann jag också med att träffa mina föräldrar och syster Anna. Jag fick tidiga födelsedags presenter! Det gillar jag. Älskar att på paket! Den sista natten före hemresan, ska jag spendera hos min andra syster Karin och hennes fina barn! imorgon bär det av till Norge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0