Tv...





Idag har jag och min pojkvän införskaffat oss en ny Tv!
Känns bra. Inte för att jag egentligen behövde en ny en, men när man har en prylnörd till pojkvän, som konstant tjatat om en ny TV i ca 2 månader, fick jag ge med mig.
Eftersom det snart är både hans och min födelsedag, fick det mig till att tänka lite taktiskt...
Jag sa att vi kunde köpa en ny Tv i födelsedags present till oss själva! Han nappade på det. Hur bra är inte det?
Nu slipper både han och jag att tänka på vad vi ska köpa i present till varandra + att vi fått en ny Tv.
Två flugor i en smäll!
Så, man kan egentligen gissa sig till vad jag och min pojkvän, gjort hela eftermiddagen.
Tittat på Tv.

Jag har haft ledigt idag från jobbet. Det var såååå skönt att ligga kvar i sängen i morse. Jag sov så gott i natt, så det är inte klokt. Jag lyckades komma iväg till gymmet och svettas lite.
Efter det blev det sushi på byn.
Jag lyckades äta min sushi med pinnar för fösta gången i mitt liv. Dessutom, tyckte jag att det var gott med washabi, och det har jag aldig gjort förr. Nu du Kerstin. Bör du vara stolt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0