Vänner på besök



Jag har suttit inne i lägenheten hela dagen idag. Den enda gången jag tog mig utanför dörren var för att gå till butiken för att köpa godis och chips :) Stephanie, Rafael, Elin, Alejandro och Alejandros vän Roberto kom på besök. Då vill jag så klart ha något att bjuda på. Godis duger i alla tillfällen. Det var nog mest jag som stoppade fingrarna i godis skålen. Vi lagde Sangria och koste oss tillsammans. Det är så trevligt att få besök. Synd bara att min Alejandro var tvungen att jobba.

Snart lider kvällen mot sitt slut och jag börjar redan ångra att jag tog på mig två extra pass nu i helgen. Men jag har inte råd att spendera pengar och jag behöver lite extra slantar till julen. Usch och blä för att jobba natt. Men när lönen kommer om två veckor, kommer jag att känna annorlunda.

Nu har den sista godisbiten ur skålen blivit taget och jag har slagit på Tv:n och ska titta på någon meningslös serie som sända så här på natten. Snart kommer Alejandro hem och så ska vi sova :)



Mmm, allt detta ligger nu i min mage. Imorgon ska detta dock tränas bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0