4:e dagen av 2011









Ahhh, någon mer än jag som får panik. Jag satt här och tänkte, oj vad ska jag skriva om nu, när jag inte skrivit på så länge, kanske det nya året? Så gick mitt tänkande och vips så fick jag panik. Vart tog liksom 2010 vägen?



2010 var nog det år, jag inte gjorde så mycket. Jag var inte direkt iväg och reste nångonting, bara en sväng till Danmark, Egypten och London också Sverige då så klart, men det hände liksom inte så mycket. Det känns som 2010 var det tråkigaste året i mitt liv hittills. Det var varit ett bra år, det har det verkligen, men lite tråkigt så där. Det är nog därför jag får lite panik. Det känns som att jag skulle ha viljat hitta på så mycket mer under 2010 än vad jag gjorde tror jag.



Vi får hoppas på att 2011 blir ett bra år! Det startade ju dock inte så bra, låg sängliggade den sista veckan av 2010 och de första dagarna av 2011. Jag har nog aldrig varit så sjuk i hela mitt liv. Men nu kommer jag snart tillbaka och jag är redo för ett nytt år!! och  godis!! Det var så länge sen jag åt godis, jag är såååå sugen!





mmmm smaskens





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0