Äntligen ut ur lägenheten










Denna stund har jag längtat efter. Idag ska jag sätta min fot utanför lägenheten! whoo. I en och en halv vecka har jag legat här inne och tyckt synd om mig själv för att jag varit så sjuk, men nu! Nu jäklar ska jag gå ut och träffa vänner! Jag känner mig så glad! Klart jag har gått ut och köpt nässpray eller värktabletter och gått till läkarn, men då har jag mått så dårligt att jag inte vill något annat än att komma tillbaka till den sköna soffan eller sängen! Men idag har jag mått bättre och jag ska ta steget ut!




I morse kom Madelene på besök en sväng. Vi åt frukost tillsammans och pratade ut. Hon behövde prata. Så med godis och ett tre timmars långt samtal, gick Madelene ut från dörren. Jag tänkte precis sätta på sex and the city och förbereda mig för ännu en eftermiddag framför soffan tillsammans med Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda, då telefonen ringer. Det var Kerstin som är på beök i Oslo en sista gång före hon drar till Australien. Så jag ska träffa henne och Elin en sväng! Detta gjorde mig så glad! Nu har jag inte tid för att skriva! Måste ta på mig lite smink=) Det ska tilll och med bli kul att sminka sig !!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0