Bastu och snus








Nu har jag kommit hem från spinningen och det var jobbigt! Eftersom jag och Stephanie var på spinning igår, så kände jag hur ont det gjorde i rumpan, när jag satte mig på cykeln idag igen! Fy! Tillslut blev vi färdiga och vad är då inte en skön bastu med en snus i munnen? Det är det bästa efter ett hårt träningspass! Lovely! Det är det bästa med att träna!



Nu ska jag snabbt dricka upp min kaffe och börja med dagens "måsten". Jag har en massa som jag måste få gjort idag! Vill inte längre dröja ut med det utan måste få det undanröjt! Det är det bästa med att jobba natt, man kan få så mycket gjort under dagen! Dock sov jag inte så länge i morse, så jag måste försöka få mig en lur, lite senare!



So long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0