....










Idag är sista dagen som sjukskriven! imorgon är det dags för jobbet igen, och jag lääängtar! Det ska bli så skönt att kliva på tåget igen och sysselsätta mig en hel dag! Hoppas bara jag orkar!




När man varit sjuk en längre period så blir man så slö. Igår hade jag t ex träningsvärk i benen efter att ha gått ner till bussen och hem, efter besöket med Kerstin och Elin! Sådan ansträngning var flera dagar sedan jag gjorde och detta resulterade som sagt i träningsverk. Eller något jag tror var träningsvärk.



Det var i alla fall mycket trevligt att ta sig ur lägenheten! Jag fick säga hejdå till Kerstin som skulle ge sig av ut i vilda världen, ner till Australien! Tiden går bara så fort, så rätt var det är, så sitter vi snart där igen, tillsammans och pratar om livet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0