Fy tusan va trött jag är!








Efter en så jäkla lång arbetsdag, sitter jag äntligen hemma i min soffa och myser med ett glas hierbas ( en Majoricans likör, som är gjord på gräs). Det är otroligt gott! Men mina ögonlock faller snart ner till golvet och det är snart läggdags. Men innan det ville jag njuta av detta glas hierbas. Lite ahlkolistvarning, men det skiter jag i. Denna goda likören påminner mig om en härlig period i mitt liv. Läckert!


Även om jag skulle kunna tänka mig och sitta här och dricka hierbas hela natten, så måste jag gå till sängs. Imorgon är det spinning med Stephanie som gäller och jag måste vara fit for fight, så att säga!





Detta måste smakas på om man åker till Mallorca!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0