Kalles










Idag klarade jag av säkerhetsprovet helt fint! Hade väl egentligen inga andra förväntningar! hehe, men var ändå ganska nervös. Efter provet hade vi en kurs med massa annan grej. Tyvärr var det så otroligt varmt inne i det där rummet som vi satt innuti , så min koncentration var inte helt på topp. Imorgon blir det en ny dag på kurs!




Efter jobbet drog jag hem till Elin en sväng. Dit kom även Stephanie och vi satt och hängde och skrattade. Nu har jag precis kommit hem och har ätit knäckebröd med kaviar (jag blev inspirerad av Elin). Älskar Kaviar! Speciellt  Kalles kaviar. Här i norge är det dock inte alltid lika lätt att få tag i. Finns på Ikea att köpa, men det är ju inte var dag man är på Ikea länge om man säger så. Norsk kaviar är inte lika god! Mummmms för kalle!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0