Mätt









Jag är så mätt! Det känns som denna dag enbart bestått av ätning hela tiden. Idag satt jag på kurs tillsammans med några andra på jobbet och där skulle vi lyssna på någon psykolog, som skulle prata om erfarenheter med kunder, stress, service osv. När man bara sitter och ska lyssna och i närheten finns det en massa frukt, nötter och snacks osvc, så gör man egentligen inte något annat är att äta samtidigt som man lyssnar. Annars klarar man ju ta min tusan inte dagen. Att bara sitta helt stilla och lyssna, går mig lite på nerverena. Jag blir så rastös. Skulle nog aldrig klara av ett jobb på ett kontor, där man bara sitter framför en dataskärm och en massa papper hela dagarna. Dessutom dricker jag enorma mängder kaffe. Så fort det blir en snabb besnträckare, så löper jag iväg till kaffeautomaten och fyller på koppen. Inte undra på att min kropp är lite ut av balans idag!



Efter jobbet, mötte jag upp Alejandro och vi åkte hem till hans föräldrar för att äta lite middag med hans familj. Mycket mat. Jag är så mätt. Magen är svullen och uppblåst. MEN! ( ett stort utropstecken) jag har inte ätit något godis eller andra onyttigheter, för igår, började en ny era i mitt liv. Jag ska ge mig tusan på att inte längre äta massa osunt. Bra va?? Får se hur länge det håller denna gången dock!





Inget mer av detta här!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0