Nu ska julen ut










Nu har det snart gått två veckor sedan julaftonen firades och då ska julen bort! Så fort julhelgen är över, så blir jag så trött på allt som har med julen att göra. Bort med skiten! Julgranen är inte längre alls fin och alla de andra små julpynten med tomtar och grisar, är inte längre alls lika mysigt, utan blir bara jobbigt att lägga blicken på! Jag vet att jag måste städa bort det, så det ska bara bort nu!



Så denna dagen har spenderats i hemmet! Allt ska bli som normalt igen! Inga juleljus som skal lysa upp min lägenhet!




Imorse väckte Alejandro mig med att han skulle gå till läkarn, nu har turen kommit till honom att bli sjuk, så jag passade på att komma ut och hängde med honom. Men att vistas ute i total snökaos blev allt för mycket för mig, jag somade i tre timmar när jag kom hem. Så denna dag har varit kort. Nu känner jag att sömnen börjar ta över denna väll också, så snart valkas det säng








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0