Säkerhetsprov








Imorgon ska jag ha säkerhetsprov på jobbet! Så nu ska jag sätta mig ner och repetera lite av det jag en gång lärde mig för 10 månader sedan. Tyvärr använder man inte allt man ska "kunna" var dag på jobbet, så därför har de en årlig repetition på säkerheten, i form av ett säkerhetsprov. Eftersom detta är första gången som jag gör ett av dessa årliga testen, så är jag inte helt säker på vilken nivå de lägger det på, så jag tänkte att jag skulle plugga lite!




Tyvärr, är jag av naturen en lat person, så jag tycker det är lite jobbigt att komma igång med denna pluggning! Att sätta sig ner med böcker och börja läsa och repetera! Nej, det känns lite jobbigt just nu! men vad gör man inte för att ligga i topp?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0