Slö måndag








Måndag! Starten på veckan. Den dag de flesta vaknar upp med en liten känsla av ångest och man de undrar vart tog helgen vägen? En ny vecka och yttligare fem dagar till helgen åter är här.



Det känns som att det är idag min helg börjar! Efter två ganska jobbiga nätter, kände jag att jag var värd en dag ledigt! Så denna dagen har inte inneburit något speciellt överhuvudtaget! Bara en massa soving och TV tittande. Eftersom Alejandro också är ledig idag, så har vi myst oss lite med god mat och lite vin. Dessutom tände vi alla ljus vi har i lägenheten ( inte för att det är så många ), bara för att få en känsla av helg!



Nu sitter jag här med mitt "lördagsgodis" och tittar på sex and tehe city. Bättre slö måndag kan man inte ha. Hade tänkt att träna och utföra något vettigt! Men varför det när man har Gott & Blandat och Salta Sillar som så gärna håller mig sällskap!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0