Tjejkväll










Igår var jag ledig! Det blev inget speciellt som skedde igår, precis som alla de andra dagarna i mitt liv just nu, så sker inte speciellt mycket!



Jag mötte upp Elin och Stephanie på stan, där var det bara jobbigt att befinna sig! Jag har som sagt lovat mig själv, att inte köpa några mer kläder, eftersom jag har tillräckligt! Men att gå på stan och vandra från butik till butik är bara att utmana sitt eget öde. Så det var inte en kul runda på stan vill jag lova!



Där efter drog vi hem till Madelene och skulle ha lite tjejkväll. Det blev mycket godis och lite mat! Dessutom satt vi och tittade på något dårligt "gör om mig" program, som alla blev fast i tror jag!  Men det är kul att se hur folk verkligen klär sig. Vissa ser inte kloka ut! Det var i alla fall trevligt att umgås lite med flickorna! Men eftersom jag idag skulle jobba tidigt blev det också en tidig kväll för mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0