Tornado








Jag är så sliten! Vet inte helt vart jag ska ta vägen, för mina ögon vill iget annat än att stängas och fall in i en djup sömn. Det hade varit underbart men, Nej! Inget sova än så länge, har en massa saker som jag måste fixa, men orkar inte riktigt så sitter och tittar på Tv och samlar krafter!




Efter jobbet var jag en sväng på stan, för att hitta lite smått och gott som jag kan ta med till Sverige i morgon! Hitta lite presenter till folk! Kul tycker jag! Men idag har jag fruktansvärt ont i halsen, efter gårdagsen träning!




Just nu sitter jag och tittar på ett program om Tornados! Det måste vara den naturkatastrof som är coolast i världen! De är så jäkla mäktiga och och kula bara! Om det är någon form av naturkatastrof som jag skulle få uppleva, så hoppas jag att det blir en tornado! Jag upplevde en gånge en mini tornado, eller det kallas nog inte ens tornado, för den var så liten, men det var när jag bodde på Mallorca och det var mäktigt! Jag och Stephanie satt på en buss och himlen var helt svart och helt plötsligt, ser vi hur alla palmer längs stranden bara lägger sig ner längs marken. Sån kraftig vind som kom. Dessutom kastades stolar, bord och till och med stora containrar, runt och slog mot bussen! Det var häftigt och vi överlevde. Men skulle vilja se en stor jäkel någon gång!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0