Tränat









Idag har jag äntligen tränat, efter ett långt uppehåll från det! Eftersom förkylningen suttit i så himla länge, har jag inte vågat sätta mina fötter i gymmet för än nu!



Jag och Madelne var iväg till gymmet i morse. Vi powerwalka lite och sen sprang vi, allt som allt spenderade vi en timma på löpbandet! Det var bra tycker jag! Jag fixa det fint! Efter gymmet, drog vi hem till Madde och gjorde en nyttig lunch. Kycklingfilé med sallad! Gott var det! Men tiden gick så fort och jag hde bestämt möte med Stephanie så jag fick rusa från Madde!



Hemma hos Stephanie blev jag bjuden på god smoothie! Det var gott. Vi satt även och planerade om sommarn som kommer. Vi har bestämt att vi ska dra ner till Mallis igen i sommar! Det var så längesedan vi var där nu! Två år sedan! Kan man tro? Tiden går så snabbt! Vi vill gärna besöka alla de gamla arbetskamraterna och det vore kul att dra dit igen!



Även tillsammans med Stephanie gick jag och tränade. Vi drog på ett spinningspass. Vilket jag nu är lite fundersam på om jag verkligen skulle ha gjort. Jag känner att halsen börjar ömma lite smått! Men vi får se. Har all gått fint så tänkte jag träna igen imorgon!



Nu ska jag göra alla de där sakerna som jag annars aldrig hinner göra! Som att puttsa mina jobbskor, klippa tånaglarna och ta ett välförtjänt fotbad!




Mallorca here we come again!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0