Värktabletter och TV










Vad ska man egentligen hitta på en dag, när man fortfarande sjuk, så man orkar inte gå ut och hitta på saker? Den senaste veckan har värktabletter och TV:n blivit mina bästa vänner. Några som jag vanligtvis inte direkt har ett speciellt "bra" förhållande till i vanliga fall, men som stått vid min sida när smärta och uttråkhet har tagit över.




Idag har jag dock inte kännt mig tillräckligt sjuk för att titta på Tv hela dagen eller att jag måste ta värktabletter stup i kvarten, jag måste dock erkänna, att jag inte helt lyckats släppa mina trogna vänner. Men riktigt så underhållande är de inte när man känner sig lite bättre!




Jag fick i alla fall mitt godis!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0